FAQ

Her finder du spørgsmål og svar.. Husk Telefon support på kundestyring på 25781318 mellem 8.30 – 12.00 Mandag til Fredag!

Tilbage til Support

Alle mine login oplysninger er i alle felter men jeg får beskeden at jeg er logget på?

Svar

Du har sikkert glemt at sætte flueben i “Nulstil login” Hvis ikke du har logget rigtigt af sidste gang, evt. brugt det røde kryds oppe til højre tror systemet at du stadig er på. Du skal derfor nulstille det gamle login for at komme på igen.

nulstil login

Hvor finder jeg mine varer i Beta arbejdskortet?

Det gør du på samme måde som du finder kunden eller bilen. Du skal bare bruge tekst feltet i varelinjerne. Når du begynder at skrive nr. eller tekst vises det der matcher. Klik på den ønskede så lander den på linjen.

arbkort-varer

Hvis jeg har åbnet arbejdskortet men ikke kan finde kunde eller bil hvad gør jeg så.

Du opretter bare kunde og bil direkte fra kortet. Lige til højre for Kunde nr. er der et grønt +

Tryk på det og opret kunden som du plejer. Når kunden er fundet vælger du på kundekortet “Biler” og opretter bilen. Tryk Gem og luk først for bilen og så for kunden. Nu er kunden lagt på kortet og bilen eller bilerne foreslås og du vælger. Så er du klar!

Opret-arb

Kan jeg bruge systemet på min Smartphone eller Tablet?

Nej desværre ikke med succes. Vi er låst til en minimum skærm størrelse på 1366 X 768.

Vi er dog i gang med en ny version der forventes frigivet i starten af 2017 som kan arbejde på Mobil og Tablets.

Hvis du vil høre mere om hvad denne version i øvrigt indeholder så ring til os. Der er tale om en væsentlig opgradering!

2016-07-06 16.42.46

Vi er i gang med test af de første sider….

Kan jeg slette et arbejdskort?

Nej, som udgangspunkt kan du ikke. Men du kan vælge at gøre arbejdskortet til et tilbud. Under fanen “Tilbud” kan du vælge at slette dine tilbud!

Send os en mail